.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسي راهكار توسعه تجارت الكترونيك در واحدهاي صنعتي و معدني گيلان

رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان گفت: راهكارهاي توسعه تجارت الكترونيك در واحدهاي صنعتي و معدني استان مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس ، محمدحسين اصغريان در جلسه كارگروه صنعت و معدن گيلان تجهيز آزمايشگاه‌هاي استاندارد استان و احداث تصفيه خانه فاضلاب شهرصنعتي رشت را از موارد مصوبات پيشنهادي دور دوم سفر هيئت دولت به گيلان ياد كرد.
وي افزود: با توجه به لزوم گسترش تجارت الكترونيك در جلسه‌اي با حضور نمايندگان انجمن مديران صنايع، اتاق بازرگاني و صنايع و معادن راهكارهاي توسعه تجارت الكترونيك در واحدهاي صنعتي و معدني مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
اصغريان ادامه داد: با توجه به موضوعات مطرح در عرصه صنعت و معدن استان در جلسات اين كارگروه مسايل و مباحث مفيد و سازنده مطرح مي‌شود كه با پي گيري مديران ذيربط نتايج ارزشمندي در بر خواهد داشت.
اصغريان برضرورت همكاري همه دستگاه‌هاي ذيربط براي تهيه زمين مناسب جهت ايجاد صنايع مختلف تأكيد كرد.
در ادامه اين جلسه مديركل منابع طبيعي گيلان از تشكيل كميته استعداديابي در استان خبر داد و گفت: وظيفه اين كميته بررسي و شناسايي زمين‌هايي است كه قابليت اختصاص به فعاليت‌هاي صنعتي را دارد.
رسول محمدي اضافه كرد: كارشناسان اين كميته با همكاري مديريت امور اراضي با برگزاري برنامه‌هاي بازديد از زمين و عرصه‌هاي مختلف در استان مناطق مستعد براي ايجاد و گسترش صنايع را شناسايي و معرفي مي‌كند.
مديراجرايي انجمن مديران صنايع استان نيز گفت: توسعه صنعتي در گيلان با توجه به برخي مسايل و محدوديت‌هاي زيست محيطي و تهيه زمين، مستلزم ايجاد صنايع در ارتفاع و به صورت طبقاتي است و بايد در اين زمينه مطالعات و پيگيري لازم صورت گيرد.
تطهيري توسعه صنعتي استان در كنار رعايت الزامات زيست محيطي و نيز اختصاص زمين مناسب براي اين امر از سوي مسئولان را ضروري دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.